Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie udostępnił portal eURZAD w celu rejestracji lub zgłoszenia do rejestracji przez Internet. Zgłoszenie lub Rejestracja elektroniczna może przebiegać na dwa sposoby w zależności, czy posiadamy podpis kwalifikowany lub podpis potwierdzony profilem zaufanym ePUAP, czy nie mamy takiego podpisu.
1. Zgłoszenie do rejestracji.
Ta forma nie wymaga podpisania formularza podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePUAP. System wyznacza najbliższy wolny termin zgłoszenia do urzędu. Na podany przez siebie adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia oraz wykaz dokumentów wymaganych do rejestracji. Status bezrobotnego lub poszukującego zostanie przyznany w dniu wyznaczonym do rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie po poświadczeniu przez rejestrującego się własnoręcznym podpisem prawdziwości danych i oświadczeń w obecności pracownika rejestrującego.
2. Rejestracja - dla osób posiadających ważny podpis kwalifikowany lub profil zaufany ePUAP.
Przy tej formie rejestracji nie jest wymagana wizyta w urzędzie w celu rejestracji. Do formularza rejestracji konieczne jest dołączenie wszystkich zeskanowanych dokumentów niezbędnych do rejestracji. Formularz należy podpisać podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePUAP. Rejestracja osób bezrobotnych posiadających podpis kwalifikowany następuje
w dniu wypełnia formularza i złożenia ważnego podpisu kwalifikowanego po weryfikacji złożonych dokumentów przez pracownika Urzędu. W przypadku zaistnienia wątpliwości lub braku wymaganych przez Urząd dokumentów, Urząd wezwie osobę do uzupełnienia dokumentów.
Po dokonaniu rejestracji osoby otrzymują na podany podczas rejestracji adres e-mail WEZWANIE:
Zasady dotyczące zgłoszenia i rejestracji:
Aby dokonać rejestracji lub zgłoszenia do rejestracji przez Internet należy kliknąć w poniższy link:
https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup?idJednostki=14280 wybrać jedną z usług:
Zgłoszenie do rejestracji osoby bezrobotnej
lub
Zgłoszenie do rejestracji osoby poszukującej pracy
Następnie wypełnić ankietę
Na podstawie ankiety nastąpi przekierowanie do ścieżki rejestracji.
Jeżeli nie posiadamy podpisu kwalifikowanego lub podpisu potwierdzoney profilem zaufanym ePUAP wybieramy:
Zgłoszenie do rejestracji w powiatowym urzędzie pracy
Jeżeli posiadamy podpis kwalifikowany lub podpis potwierdzoney profilem zaufanym ePUAP wybieramy:
Rejestracja w powiatowym urzędzie pracy
Pomoc w zakresie obsługi systemu można uzyskać pod numer tel:
Bezpłatna infolinia: 0 - 800 116 316 w.133 lub (46) 862-24-24 w.133; (46)862-24-55 w.133; (46)862-32-26; w. 133
System został przygotowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej: www.praca.gov.pl
Typ | Nazwa pliku | Dodano | Rozmiar | |
---|---|---|---|---|
![]() |
Instrukcja korzystania z portalu | 2013-05-24 | 1.16MB | POBIERZ |
Jeśli posiadasz w swoim telefonie aplikację odczytującą Fotokody (kody QR), możesz z łatwością zapisać adres do tej strony.
Wystarczy uruchomić aplikację i nakierować aparat na ten kod, a adres strony zostanie wyświetlony w telefonie.
Dzięki temu możesz błyskawicznie przesłać link znajomym przez wiadomość SMS, lub zapisać go w telefonie i odwiedzić ją później.
Adres: http://kopia-bip.pupsochaczew.pl/strona/rejestracja-przez-internet/47